Πέμπτη 4 Ιουνίου 2009

Αποχής θέατρα



Στο παρακάτω θεατρικό δράμα πρωταγωνιστούν οι
Α - Χαλαρός Χλεχλεψαχνωαφορμής
Β - Ψαγμένος Ρομαντικοβιαιοκαταστολής

Α: Έλα ρε μαλάκα! Που χάθηκες ρε φίλε; Τί νέα;
Β: Καλά φίλε μου. Τώρα πήγαινα να πάρω τσιγάρα. Εσύ;
Α: Εγώ ρε φίλε πάω να βγάλω κάτι εισιτήρια γιατί θα πάω Μύκονο το Σαββατοκύριακο.
Β: Με ποιον;
Α: Με την κοπέλα μου να πούμε. Βρήκα ευκαιρία τώρα με τις εκλογές να την κάνω για παραλία. Κλασικά ρε μαν.
Β: Δεν θα ψηφίσεις;
Α: Τί να ψηφίσω ρε φίλε να πούμε; Στ αρχίδια μου. Σιγά μην ασχολούμαι με τους μαλάκες να πούμε. Εγώ είχα κανονίσει με την κοπελιά μου εδώ και 15 μέρες να πάμε διακοπές. Δεν ασχολούμαι με τέτοια πράγματα ρε μαλάκα. Αφού αράζουμε μια χαρά να πούμε στη Μύκονο με τις μπύρες μας, τους καφέδες μας, τη μουσική μας και ξέρεις τώρα...Ωραία φάση. Εξάλλου ποιον να ψηφίσω και γιατί; Εντάξει ο πατέρας μου θα ψηφίσει γιατί να πούμε το χρωστάει σε κάποιον που του έκανε μία χάρη. Και με πρήζει κι εμένα να πάω αλλά "Κάτσε ρε πατέρα", του λέω, "έχω κανονίσει να πάω με την κοπέλα Μύκονο να περάσω καλά, μην μου τα ζαλίζεις". Ε χαλαρά ρε φίλε ξέρεις τώρα. You know. Εσύ τί θα κάνεις; Θα ψηφίσεις;
Β: Κοίταξε φίλε. Όπως είχε πει και ο Λένιν "Αν οι εκλογές άλλαζαν κάτι θα ήταν παράνομες". Οι εκλογές είναι μία κρατική διαδικασία για την επιβεβαίωση της κρατικής εξουσίας. Το λάθος είναι να προσπαθήσεις να αντιδράσεις απέναντι στο κράτος μέσω αυτής της διαδικασίας. Η μόνη αντίδραση απέναντι στην εξουσία και στο κράτος γίνεται στους δρόμους. Καμία αλλαγή ή επανάσταση δεν έγινε με εκλογές. Τίποτα καλύτερο για την κοινωνία δεν προέκυψε από τις εκλογές. Ο εργάτης δουλεύει για το κράτος σαν δούλος και πληρώνεται με ψίχουλα και ο εργοδότης είναι όργανο της εκάστοτε εξουσίας. Ο Μαρξ, ο Μπακούνιν, ο Λένιν και ο Κροπότκιν είχαν κάνει...
Α: Πω ρε μαλάκα κοίτα τη γκόμενα πως κουνιέται...
Β: Ε; Όπως έλεγα λοιπόν, αυτοί και πολλοί άλλοι, είχαν κάνει τεράστιες αναλύσεις που με λίγα λόγια κατέληξαν διαλεκτικά ή μη, ότι η επανάσταση είναι ο μόνος δρόμος του λαού. Συνεπώς δεν πρόκειται να συμμετέχω σε μία διαδικασία όπου δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι. Κι εξάλλου εγώ, εκτός από πορείες που συμμετέχω και βαράω μπάτσους και πετάω πέτρες και μπουκάλια, σαν καλλιτέχνης αντιδρώ δημιουργικά απέναντι στην κρατική καταστολή, καταπίεση και εκμετάλλευση με τα έργα μου.
Α: Ωραίος ρε μαλάκα. Να σου πω ρε μαλάκα επειδή βιάζομαι να βγάλω τα εισιτήρια ψήνεσαι να πούμε να πάμε για ένα καφεδάκι, να δούμε και κανένα μωρό, να πούμε και καμιά μαλακία να περάσει η ώρα. Ξέρεις τώρα. Χαλαρά.
Β: Ναι ρε φίλε.
Α: Οκ ρε. Τα λέμε.
Β: Τα λέμε.

Παρατηρήσεις:
Η γκόμενα ας θεωρηθεί κομπάρσος του σεναρίου, αν και όντως κουνιόταν πολύ.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ας ελπίσουμε όλοι να έχει καλό καιρό στη Μύκονο για να μην ξενερώσει η γκόμενα κ σπάσει τα αρχίδια του φίλου μας...

Ανώνυμος είπε...

Θα ακούσουμε τις συμβουλές των Μεγάλων πολιτικών Φιλοσόφων ή θα μετεχουμε σε αυτη την χαζη κ ανωφελη διαδικασια των εκλογων?Και να περιμενουμε -οντας ηλιθιοι-μπροστα απο αυτο το χαζοκουτι για τα αποτελεσματα?ποια αποτελεσματα κυριοι,ξερουμε ποιοι θα συνεχισουν να πεινανε.βουρ για επανασταση λοιπον?
Χρειαζονται υποδομες και διεργασιες λενε καποιοι.και στο κατω κατω τι θα αλλαξει?τι αλλαξε?αυτος ο κοσμος δεν θα αλλαξει ποτε.το ειπε και ο Μανος αλλωστε.Σοσιαλισμος καπιταλισμος αναρχια.-μαλακιες- με μια λεξη.ολα, συστηματα ανελυμενα κ εφαρμοσμενα απο την αρχουσα αστικη ταξη.μια ζωη θα μας γαμανε ρε πουστη μου?αυτο δεν μπορω να το δεχτω.ποια ειναι η λυση daphi?δεν μπορω να καταληξω.ολα μοιαζουν ανουσια

Παρακαιρος είπε...

Θα τα κάνουμε όλα! Και τους φιλόσοφους θα ακούσουμε και στις εκλογές θα συμμετέχουμε και επανασταση θα κανουμε και τον Μανο (δεν) θα ακούσουμε και με τον σοσιαλίσμο είμαστε και με την αναρχία και με τον Χριστό και με τον Βούδα και με τον Σίβα και με όλα!
Δίνουμε αγάπη παντού άμα λάχει!
Εσύ είσαι η λύση. Εγώ εσύ και ο παραπέρα. Η λύση υπάρχει μέσα σου. Ψάξε... κι αν βρεις κάτι ειδοποίησέ με!
"Από τότε που κουράστηκα να ψάχνω έμαθα να βρίσκω.
Κι από τότε που ένας άνεμος μου εναντιώθηκε, ταξιδεύω με όλους τους ανέμους"
:)

Ανώνυμος είπε...

akou auto agaphte daphi kai pes mou ti sunais8hmata sou ksupnaei
(An 8es)
http://www.youtube.com/watch?v=5q9H2cd36RU

Παρακαιρος είπε...

Η νοσταλγια της παιδικης ηλικιας. Αγαπες, ερωτες, σχολειο, σπασμενα τζαμια, μπουκαλα, μπαλες σφεντονες, ποδηλατα κλπ. Αυτο μου ξυπναει αγαπητε ??????!